Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2019

Ορίστηκαν οι αντιδήμαρχοι και τα καθήκοντά τους στο Δήμο Δοξάτου.

-ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ του δημάρχου Δοξάτου κ. Θέμη Ζεκερίδη, ορίστηκαν οι αντιδήμαρχοι του Δήμου καθώς και τα καθήκοντά τους. Αυτοί είναι οι παρακάτω:
– Καραμπακάλης Δημήτριος, αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών και Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Τουρισμού με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο οικονομικών θεμάτων και ειδικότερα την εποπτεία των θεμάτων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών και πιο συγκεκριμένα των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
ι) Τμήμα Εσόδων Περιουσίας και Προμηθειών
ιι) Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου , Ταμείου.
Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό, έλεγχο και εποπτεία των θεμάτων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και πιο συγκεκριμένα των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
ι) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών.
ιι) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας.
ιιι) Τμήμα ΚΕΠ
-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Κοινωνικής  Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού.
– Παπαζώτου Κυριακή, αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων – Προγραμματισμού Πληροφορικής Διαφάνειας και Περιουσίας του Δήμου με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού Πληροφορικής και Διαφάνειας.
-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Εσόδων Περιουσίας και Προμηθειών που σχετίζονται με την κινητή και ακίνητη περιουσία του Δήμου Δοξάτου.
– Μπερμπερίδης Αθανάσιος, αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας και Αγροτικής Ανάπτυξης με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της Δ/νσης Περιβάλλοντος εξαιρουμένης της αρμοδιότητας διαχείρισης των Κοιμητηρίων, και πιο συγκεκριμένα των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
ι) Τμήμα Περιβάλλοντος Καθαριότητας και Πρασίνου
ιι) Τμήμα Συντηρήσεων
-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης εξαιρουμένης της αρμοδιότητας σχετικής με τη μέριμνα των Αδέσποτων Ζώων.
-Χατζηπροδρόμου Ιπποκράτη, αντιδήμαρχο Χωρικό, υπεύθυνο για τη διασύνδεση των Πολιτών και των Προέδρων όλων των Κοινοτήτων με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης των σχετικών με τη μέριμνα των Αδέσποτων Ζώων.
-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της Δ/νσης Περιβάλλοντος εξαιρουμένης των σχετικών με τη  διαχείριση των Κοιμητηρίων.
-Επίσης, σε όλους τους ανωτέρω Αντιδημάρχους μεταβιβάζεται και η αρμοδιότητα τέλεσης πολιτικών γάμων.
-Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου αναλαμβάνει ο δήμαρχος κ. Ζεκερίδης και ορίζει ως μέλη τους αντιδημάρχους κ.κ. Καραμπακάλη και Μπερμπερίδη, ενώ θα προεδρεύει και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και ορίζει ως μέλη της, τους αντιδημάρχους κ.κ. Μπερμπερίδη και Χατζηπροδρόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: