Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Λήψη απόφασης περί διενέργειας ή µη νέου πλειοδοτικού διαγωνισµού για το κυλικείο συγκροτήµατος Δοξάτου.


                                            ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
                                                 ΠΡΑΞΗ 7/21-09-2017
Από το πρακτικό της αριθµ. 7/2017 συνεδρίασης της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης Δήµου Δοξάτου
Αριθµός Απόφασης: 19/2017
Θέµα Λήψη απόφασης περί διενέργειας ή µη νέου πλειοδοτικού διαγωνισµού για το κυλικείο συγκροτήµατος Δοξάτου µετά την αριθ. 13903/18-9-2017 απόφαση της Αποκεντρωµένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης (Καθορισµός όρων δηµοπράτησης Σύσταση επιτροπής διενέργειας διαγωνισµού»
Στο Καλαµπάκι και στο Δηµοτικό Κατάστηµα, σήµερα την 21η του µηνός Σεπτεµβρίου του έτους 2017, ηµέρα της εβδοµάδας Πέµπτη και ώρα 13:30
µ.µ., συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση το Διοικητικό Συµβούλιο της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης Δήµου Δοξάτου, κατόπιν της αριθµ.110/20-09-2017 εγγράφου προσκλήσεως του Προέδρου αυτού κ. Παπαδόπουλου Παρασκευά, που γνωστοποιήθηκε εµπρόθεσµα σε έκαστο των
µελών αυτού. Το τακτικό µέλος Χυτουλάκη Σιδέρω ενηµέρωσε εγκαίρως για κώλυµα συµµετοχής και κλήθηκε και παραβρέθηκε στη συνεδρίαση το αναπληρωµατικό µέλος Νταλιάνης Ιωάννης.
Αφού διαπιστώθηκε ότι υφίσταται νόµιµη απαρτία, δεδοµένου ότι επί συνόλου έντεκα (11) µελών βρέθηκαν παρόντα (6) ήτοι:
ΠΑΡΟΝΤΑ ΜΕΛΗ

ΑΠΟΝΤΑ ΜΕΛΗ

1. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
Πρόεδρος
1. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Μέλος
2. ΤΟΚΟΥΤΣΗΣ
ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΝ
Αντιπρόεδρος
2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΔΗ-
ΣΤΥΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Μέλος
3. ΚΡΥΩΝΙΔΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Μέλος
3. ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Μέλος
4. ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
Μέλος
4.ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Μέλος
5. ΣΓΟΥΡΙΔΗΣ ΙΑΝΝΗΣ
Μέλος
5. ΑΙΝΙΤΟΥ ΚΑΣΣΙΑΝΗ
Μέλος
6. ΝΤΑΛΙΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Αν. Μέλος


Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε η Δ/ντρια του ΕΠΑ Δοξάτου Κζούνια Ελένη
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Τοπάλογλου Νικόλαος
Ο Πρόεδρος εισηγούµενος το 2ο θέµα της ηµερησίας διάταξης θέτει υπόψη του σώµατος:
1)  τις  διατάξεις  της  8440/24-02-2011  απόφασης  του  ΥΠ.ΕΣ.Α.Η.Δ.
«Καθορισµός λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών και ρύθµιση οικονοµικών θεµάτων αυτών» ΦΕΚ 318/Β/2011
2)        την   αριθ.   64321/Δ4/16-5-2008   ΕΚ   1003/Β/2008)          Κ.Υ.Α   περί
λειτουργίας σχολικών κυλικείων όπως τροποποιήθηκε και ισχύει µε την αριθ. Κ.Υ.Α. Φ2/1553/129578/Δ1/4-8-2010 ΕΚ 2646/Β/2016)
την  αριθ.  13903/18-9-2017  απόφαση  της  Αποκεντρωµένης  Διοίκησης
Μακεδονίας-Θράκης µε την οποία ακυρώνεται η αριθ. 14/2017 απόφαση του Διοικητικού Συµβουλίου της Β/θµιας Σχολικής Επιτροπής Δήµου Δοξάτου σχετικά
µε την «Εξέταση ένστασης της Γεωργιάδου Στεφανίας και λήψη απόφασης για την κατακύρωση ή µη του πλειοδοτικού διαγωνισµού για το κυλικείο συγκροτήµατος Γυµνάσιου-Λυκείου-ΕΠΑ.Λ Δοξάτου»
και στη συνέχεια προτείνει µε γνώµονα πάντα την διασφάλιση  των οικονοµικών συµφερόντων της Σχολικής Επιτροπής τη διενέργεια νέου δηµόσιου πλειοδοτικού διαγωνισµού ανάθεσης εκµετάλλευσης κυλικείου του συγκροτήµατος Γυµνασίου-Λυκείου-ΕΠΑ.Λ Δοξάτου σύµφωνα µε τις διατάξεις και τους όρους ως αυτοί αναφέρονται στις παραπάνω Κ.Υ.Α. καθώς και την ανασυγκρότηση της τριµελούς Επιτροπής Διενέργειας του διαγωνισµού λόγω των προσφάτων αλλαγών στους Δ/ντες των σχολικών µονάδων ως κάτωθι:
Σγουρίδης Ιωάννης, Δ/ντης του ΓΕ.Λ Δοξάτου µε αναπληρωτή του τον Χαριτόπουλο Πέτρο Δ/ντη του Γυµνασίου Δοξάτου
Παπαδόπουλος Παρασκευάς, τακτικό µέλος του Δ.Σ της Ε.Σ.Ε.Δ µε
αναπληρωτή του τον Τοκούτση Παντελεήµων µέλος του Δ.Σ
Αινίτου Κασσιανή Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεµόνων ΓΕΛ Δοξάτου µε αναπληρώτρια της την Αρσονιάδου Αναστασία µέλος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεµόνων.
Η Σχολική Επιτροπή αφού άκουσε την εισήγηση του προέδρου λαµβάνοντας υπόψη τα παραπάνω και µετά από διαλογική συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΝΑ
Εγκρίνει
Την εκ νέου προκήρυξη δηµόσιου πλειοδοτικού διαγωνισµού ανάθεσης εκµετάλλευσης κυλικείου του συγκροτήµατος Γυµνασίου-Λυκείου-ΕΠΑ.Λ Δοξάτου σύµφωνα µε τις διατάξεις της αριθ. 64321/Δ4/16-5-2008 (ΦΕΚ 1003/Β/2008) Κ.Υ.Α περί λειτουργίας σχολικών κυλικείων όπως τροποποιήθηκε και ισχύει µε την αριθ.   Κ.Υ.Α.   Φ2/1553/129578/Δ1/4-8-2010   ΕΚ   2646/Β/2016)   και   τους
παρακάτω όρους που επαναδιατυπώνονται ως εξής:
1. Η ανάθεση από τη Σχολική Επιτροπή της λειτουργίας και εκµετάλλευσης των κυλικείων των δηµοσίων σχολείων Α/θµιας και Β/θµιας Εκπ/σης γίνεται µόνον κατόπιν διαγωνισµού σε συνάρτηση µε :
α) την τιµή της προσφοράς,
β) την προϋπηρεσία σε µίσθωση σχολικού κυλικείου,
γ) την πολυτεκνική ιδιότητα του ιδίου ή και προερχόµενου από πολυτεκνική οικογένεια,
δ) την µονογονεϊκή ιδιότητα,
ε) την πιστοποίηση του ΕΦΕΤ.
Η µοριοδότηση στις περιπτώσεις α, β, γ, δ, ε γίνεται ως εξής: Ι. Κάθε προσφορά πολλαπλασιάζεται επί δύο.
Για κάθε χρόνο προϋπηρεσίας σε εκµίσθωση σχολικού κυλικείου υπολογίζεται ένα (01) µόριο. Το σύνολο των µορίων λόγω προϋπηρεσίας δεν µπορεί να υπερβαίνει τα οκτώ (08).
Για την πολυτεκνική ιδιότητα υπολογίζονται µόρια ως ακολούθως:
Πολύτεκνος υποψήφιος εκµεταλλευτής κυλικείου: πέντε (05) µόρια
Υποψήφιος εκµεταλλευτής κυλικείου προερχόµενος από πολυτεκνική οικογένεια: τρία (03) µόρια
Μονογονεϊκή ιδιότητα: τέσσερα (04) µόρια
Πιστοποιηµένος από τον ΕΦΕΤ υποψήφιος εκµεταλλευτής κυλικείου: επιπλέον ένα (01) µόριο.
Πιστοποιηµένος είτε µέσω ΕΟΠΠΕΠ είτε µέσω εναλλακτικών σχηµάτων (ΕΣΥ): δύο (02) µόρια [3]
ικαίωµα συµµετοχής στο διαγωνισµό έχουν:
α) Φυσικά πρόσωπα καθώς και δηµοτικά ή νοµικά πρόσωπα.
β) Πολίτες των κρατών µελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γνώστες της Ελληνικής γλώσσας.
Το επίπεδο γλωσσοµάθειάς τους για την καλή εκτέλεση των καθηκόντων τους
διαπιστώνεται από την Επιτροπή διενέργειας του διαγωνισµού.
∆ε γίνονται δεκτοί στο διαγωνισµό:
α) Όσοι απασχολούνται στο δηµόσιο ή σε Ν.Π... µε οποιαδήποτε εργασιακή σχέση.
β) Συνταξιούχοι.
γ) Όσοι έχουν κώλυµα διορισµού στο ηµόσιο σύµφωνα µε τα άρθρα 4, (παρ. 1, 2, 3 και 4), 5, 7, 8 και 9 του ν. 3528/2007 Φ.Ε.Κ. 26 τ.Α΄/9.2.07.
δ) Όσοι είναι ανάδοχοι εκµετάλλευσης άλλου κυλικείου ηµόσιου ή Ιδιωτικού Σχολείου.
α) Οι συµβάσεις ισχύουν για εννέα χρόνια, αρχίζουν την Ιουλίου και λήγουν την  30η  Ιουνίου  του  ενάτου  έτους,  χωρίς  καµία  περαιτέρω  παράταση,  στην
προκειµένη περίπτωση λήγει στις 30/6/2026.
β) Ο εκµεταλλευτής του κυλικείου έχει την υποχρέωση να αναλάβει υπηρεσία εντός 30 ηµερών από την έναρξη του διδακτικού έτους. Σε διαφορετική περίπτωση
λύεται η συνεργασία και η Σχολική Επιτροπή καταγγέλλει την σύµβαση.
Κατά το µήνα Μάρτιο του χρόνου που λήγει η ισχύουσα σύµβαση,  η Σχολική Επιτροπή προκηρύσσει διαγωνισµό για την εκµετάλλευση του κυλικείου του σχολείου.
Περίληψη της προκήρυξης του διαγωνισµού τοποθετείται στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου, σε εµφανές µέρος µπροστά στην είσοδο του σχολείου, σε πολυσύχναστους χώρους της περιοχής λατείες κ.λπ.) και δηµοσιεύεται  τουλάχιστον  µία  φορά  σε  δύο  τοπικές  εφηµερίδες  και  αν  δεν
υπάρχουν δύο σε µία τοπική εφηµερίδα.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν τοπικές εφηµερίδες η δηµοσίευση γίνεται σε τοπική εφηµερίδα της πλησιέστερης περιοχής όµορου ήµου.
Τόπος και ηµεροµηνία διεξαγωγής διαγωνισµού
Ο διαγωνισµός θα διενεργηθεί στο ηµοτικό Κατάστηµα του ήµου οξάτου στο Καλαµπάκι και στο γραφείο της Β/θµιας Σχολικής Επιτροπής ενώπιον της
αρµόδιας επιτροπής στις 26 Οκτωβρίου 2017 ηµέρα Πέµπτη και ώρα 11:00 π.µ  κατά την οποία και λήγει η προθεσµία παραλαβής των προσφορών και αρχίζει η διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών.
Οι προσφορές µε όλα τα απαραίτητα στοιχεία µπορούν να σταλούν στην αρµόδια επιτροπή διαγωνισµού της Σχολικής Επιτροπής ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης ήµου οξάτου µέχρι την προηγούµενη εργάσιµη ηµέρα της αποσφράγισης  των  προσφορών  και  έως  τις  14:00µ.µ  ενώπιον  της  αρµόδιας
επιτροπής ή να κατατεθούν αυτοπροσώπως ή µέσω νοµίµως εξουσιοδοτηµένου εκπροσώπου την ηµέρα και ως την ώρα αποσφράγισης των προσφορών
6. Τα δικαιολογητικά συµµετοχής του κάθε ενδιαφερόµενου στο διαγωνισµό είναι:
α) Έγγραφη αίτηση µε πλήρη στοιχεία για τη συµµετοχή του στο διαγωνισµό.
β) Έγγραφη οικονοµική προσφορά που εµπεριέχει το προσφερόµενο ποσό σε ευρώ για  κάθε  µαθητή,  η  οποία  θα  τοποθετείται  σε  ξεχωριστό  από  τα  άλλα
δικαιολογητικά   κλειστό   αδιαφανή   φάκελο.   Η   προσφορά   πρέπει   να   είναι
καθαρογραµµένη χωρίς ξέσµατα, σβησίµατα, προσθήκες, διορθώσεις. Τυχόν διόρθωση µονογράφεται από τον ενδιαφερόµενο. Η Επιτροπή διενέργειας του
διαγωνισµού κατά τον έλεγχο, αφού καθαρογράψει τη διόρθωση, τη µονογράφει
και τη σφραγίζει. Η προσφορά απορρίπτεται, όταν υπάρχουν σε αυτή διορθώσεις, οι οποίες την καθιστούν ασαφή κατά την κρίση της Επιτροπής διενέργειας του
διαγωνισµού.
γ) Πιστοποιητικό προϋπηρεσίας σε εκµίσθωση σχολικού κυλικείου από την αντίστοιχη σχολική επιτροπή.
δ) Πιστοποιητικό πολυτεκνίας από τον αρµόδιο φορέα. ε) Πιστοποιητικό φορολογικής ενηµερότητας.
στ) Πιστοποιητικό Εισαγγελίας ότι δεν είναι φυγόποινος ή φυγόδικος. ζ) Πιστοποιητικό Ποινικού Μητρώου.
η) Για τη συµµετοχή στο διαγωνισµό καταβάλλεται ποσό εγγύησης τουλάχιστον 300 Ευρώ ή αντίστοιχη εγγυητική επιστολή.
Η εγγύηση αυτή επιστρέφεται στους ενδιαφερόµενους υποψήφιους µετά την κατακύρωση του διαγωνισµού εκτός του υποψηφίου, στον οποίο κατακυρώθηκε η
παραχώρηση του κυλικείου, ο οποίος πρέπει να καταβάλει συµπληρωµατικά αντίστοιχο ποσό ή εγγυητική επιστολή που να καλύπτει συνολικά το 20% του ετήσιου µισθώµατος ως εγγύηση καλής εκτέλεσης της σύµβασης.
Το ποσό αυτό ή η εγγυητική επιστολή παρακρατείται καθ’ όλη τη διάρκεια της σύµβασης και επιστρέφεται µετά τη λήξη της άτοκα, πλην της περιπτώσεως καταγγελίας ή προώρου λήξης της σύµβασης, οπότε καταπίπτει υπέρ της Σχολικής Επιτροπής.
θ) Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 στην  οποία δηλώνεται ότι δεν είναι ανάδοχοι εκµετάλλευσης άλλου κυλικείου δηµοσίου ή ιδιωτικού σχολείου.
ι) πιστοποιητικό δηµόσιας αρχής από το οποίο να προκύπτει η ιδιότητα γονέα
µονογονεϊκής οικογένειας, ια) πιστοποιητικό του ΕΦΕΤ
ιβ) Ό,τι άλλο δικαιολογητικό ήθελε κριθεί κατά περίπτωση αναγκαίο χωρίς να
µεταβάλλονται οι βασικοί όροι του διαγωνισµού.
Για τη συµµετοχή των δηµοτικών νοµικών προσώπων απαιτούνται όλα τα ανωτέρω δικαιολογητικά εκτός του πιστοποιητικού Εισαγγελίας, της υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986 και του αποσπάσµατος ποινικού µητρώου. Απαιτείται, όµως, επιπλέον αποδεικτικό έγγραφο του εξουσιοδοτουµένου να συµµετάσχει στο διαγωνισµό ατόµου. Τα δηµοτικά πρόσωπα που συµµετέχουν πρέπει να έχουν τη δυνατότητα λειτουργίας σχολικών κυλικείων εκ του καταστατικού τους.
Παραλαβή προσφορών
Τα παραπάνω δικαιολογητικά θα υποβάλλονται στην αρµόδια για τη διενέργεια του διαγωνισµού Επιτροπή µέσω του ιευθυντή του σχολείου και θα πρωτοκολλούνται στο πρωτόκολλο της Σχολικής Επιτροπής. Η Επιτροπή διενέργειας του διαγωνισµού δύναται κατά την κρίση της να τάσσει εύλογη προθεσµία για την προσκόµιση τυχόν δικαιολογητικών που λείπουν και είναι απαραίτητα για τη συµµετοχή στο διαγωνισµό πλην της χρηµατικής εγγύησης ή της εγγυητικής επιστολής, τα οποία κατατίθενται µαζί µε την προσφορά.
Η Επιτροπή διενέργειας του διαγωνισµού συγκροτήθηκε µε την παρούσα απόφαση.
Σε περίπτωση αποτυχίας του διαγωνισµού, αυτός επαναλαµβάνεται µε την ίδια διαδικασία.
Σε περίπτωση αποτυχίας και του επαναληπτικού διαγωνισµού, γίνεται απευθείας ανάθεση του κυλικείου σε πρόσωπο που διαθέτει τις νόµιµες προϋποθέσεις, αφού υποβάλλει  τα  δικαιολογητικά  που  προβλέπονται  από  την  απόφαση  αυτή.  Σε περίπτωση µη ύπαρξης ενδιαφεροµένων για απευθείας ανάθεση, µπορεί να γίνει απευθείας  ανάθεση  σε  άτοµα  του  σχολικού  περιβάλλοντος,  πάσης  φύσεως βοηθητικού προσωπικού που απασχολείται µε οποιαδήποτε σχέση εργασίας. Οι όροι της απευθείας ανάθεσης δεν µπορεί να είναι δυσµενέστεροι των προβλεπόµενων όρων της προκήρυξης. Το ποσό της ανάθεσης δεν µπορεί να είναι µικρότερο από το ελάχιστο όριο εκκίνησης που καθορίζεται στο άρθρο 11 της παρούσης απόφασης.  Το άτοµο του σχολικού περιβάλλοντος που συνταξιοδοτείται ή αποχωρεί από το σχολείο  για  οποιοδήποτε  λόγο,  εξακολουθεί  να  έχει  την  εκµετάλλευση  του κυλικείου µέχρι την καταληκτική ηµεροµηνία της σύµβασής του. Στον καθαριστή που έχει αναλάβει την εκµετάλλευση του κυλικείου, απαγορεύεται να καθαρίζει τους  χώρους  του  σχολείου  κατά  τη  διάρκεια  λειτουργίας  του  κυλικείου.  Ο καθαρισµός  θα  γίνεται  υποχρεωτικά  πριν  ή  µετά  το  ωράριο  λειτουργίας  του κυλικείου.  Για  τα  λοιπά  πρόσωπα  η  ενασχόλησή  τους  µε  τη  λειτουργία  του κυλικείου δεν πρέπει να εµποδίζει την εκτέλεση των κυρίων καθηκόντων τους.
Η προθεσµία µεταξύ της δηµοσίευσης της προκήρυξης και της ηµέρας του αρχικού ή του επαναληπτικού διαγωνισµού δεν µπορεί να είναι µικρότερη των 30 ηµερών ή των 20 ηµερών αντίστοιχα.
Το ελάχιστο ποσό προσφοράς από τους ενδιαφεροµένους ορίζεται στα 4 Ευρώ ανά µαθητή ετησίως (189 εργάσιµες ηµέρες) και θα αποτελεί ποσό εκκίνησης κατά τη διαδικασία του σχετικού διαγωνισµού.
Σε σχολεία Α/θµιας και µιας Εκπαίδευσης, µε αριθµό µαθητών µικρότερο των
250, η Σχολική Επιτροπή έχει τη δυνατότητα το ελάχιστο ποσό προσφοράς να το
µειώνει µέχρι και 50% για σχολεία Β/θµιας Εκπαίδευσης και µέχρι 60% για σχολεία Α/θµιας Εκπαίδευσης.
Τα ανωτέρω ποσά µπορούν να αναπροσαρµόζονται µε απόφαση των Υπουργών ΥΠΕΠΘ και Εσωτερικών.
Ο προσφέρων θεωρείται ότι αποδέχεται πλήρως και ανεπιφύλακτα όλους τους όρους της διακήρυξης και τις διατάξεις της παρούσης απόφασης.
Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται δηµόσια ενώπιον της Επιτροπής διενέργειας του διαγωνισµού.
Όσοι  παρίστανται  στη  διαδικασία  αποσφράγισης  των  προσφορών,  λαµβάνουν
γνώση των συµµετασχόντων στο διαγωνισµό.
Η Επιτροπή διενέργειας του διαγωνισµού προβαίνει στην έναρξη της διαδικασίας αποσφράγισης των προσφορών κατά την ηµεροµηνία και ώρα που ορίζεται από την προκήρυξη. Προσφορές που υποβάλλονται στην Επιτροπή µετά την έναρξη της
διαδικασίας αποσφράγισης δεν αποσφραγίζονται αλλά παραδίδονται στους ενδιαφερόµενους, ως εκπρόθεσµες.
Αντιπροσφορές στους ανωτέρω διαγωνισµούς δεν
γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση υποβολής τους απορρίπτονται ως απαράδεκτες.
Ένσταση κατά της νοµιµότητας της διενέργειας του διαγωνισµού ή της συµµετοχής κάποιου σε αυτόν, κατά τη διάρκεια του διαγωνισµού, υποβάλλεται
µέχρι και την επόµενη εργάσιµη ηµέρα από την ηµεροµηνία διενέργειάς του. Η Επιτροπή υποβάλλει την ένσταση µε αιτιολογηµένη γνωµοδότησή της στη Σχολική Επιτροπή που είναι αρµόδια για την κατακύρωση του διαγωνισµού, προκειµένου να αποφανθεί τελικά για την αποδοχή ή την απόρριψή της.
Ενστάσεις που υποβάλλονται για οποιουσδήποτε άλλους από τους προαναφερόµενους λόγους δε γίνονται δεκτές.
Της ένστασης κατά της συµµετοχής κάποιου στο διαγωνισµό, λαµβάνει γνώση
υποχρεωτικά µε τη φροντίδα της Επιτροπής αυτός, κατά του οποίου στρέφεται.
Στην περίπτωση που οι πρώτοι στον αριθµό µορίων είναι δύο ή περισσότεροι η Επιτροπή τους ζητάει να προσκοµίσουν την επόµενη εργάσιµη ηµέρα νέα έγγραφη προσφορά. Η διαδικασία αυτή µπορεί να επαναλαµβάνεται
κάθε επόµενη εργάσιµη ηµέρα µέχρι να υπάρξει ένας µε τον υψηλότερο αριθµό
µορίων.
Αρµόδιο όργανο για την κατακύρωση του διαγωνισµού είναι η Σχολική Επιτροπή.  Η  Σχολική  Επιτροπή  έχει  το  δικαίωµα  να  µην  κατακυρώσει  το
διαγωνισµό, εφόσον κρίνει τις προσφορές απαράδεκτες ή για οποιοδήποτε άλλο
λόγο κρίνει το αποτέλεσµα του διαγωνισµού ασύµφορο.
Ο εκµεταλλευτής του κυλικείου σε περίπτωση που δεν διαθέτει βεβαίωση παρακολούθησης  σεµιναρίου  υγιεινής  και  ασφάλειας  τροφίµων  του  Ε.Φ.Ε.Τ
υποχρεούται να το παρακολουθήσει προσκοµίζοντας τη σχετική βεβαίωση στη
Σχολική Επιτροπή µετά την υπογραφή της συµβάσεως εντός εύλογου χρονικού διαστήµατος.
Ο εκµεταλλευτής του κυλικείου πρέπει να τηρεί αυστηρά τις   ισχύουσες
Υγειονοµικές ιατάξεις σύµφωνα µε την υπ’ αριθµ. Υ1γ.Π./οικ.93828 .Ε.Κ. 1183/31.8.2006, τ.Β΄) απόφαση του αρµόδιου Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής
Αλληλεγγύης, όπως αυτή διαµορφώνεται κάθε φορά, µε την οποία καθορίζονται τα προσφερόµενα είδη από τα σχολικά κυλικεία.
Η παρουσία του εκµεταλλευτή στο κυλικείο τις ώρες λειτουργίας του  είναι
απαραίτητη. ύναται να επικουρείται από πρόσωπο, το οποίο θα πληροί τις σχετικές προϋποθέσεις εργασίας. Το πρόσωπο το οποίο θα συνεπικουρεί πρέπει απαραιτήτως να πληροί τις προϋποθέσεις σύµφωνα µε τα άρθρα 4 (παρ. 1, 2, 3 και 4), 7, 8 και
9 του Ν. 3528/2007 (ΦΕΚ: 26Α/9-2-2007), "Κύρωση του Κώδικα κατάστασης
ηµοσίων Πολιτικών ιοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π... ".
Η µίσθωση των σχολικών κυλικείων κατά οποιονδήποτε τρόπο δεν υπάγεται στις διατάξεις για τις εµπορικές µισθώσεις.
Οι εκµεταλλευτές των σχολικών κυλικείων καταβάλλουν στις   αρµόδιες
Σχολικές Επιτροπές κατ έτος το ποσό που συµφωνήθηκε, σε 3 δόσεις, την Πρώτη την 30η Νοεµβρίου, τη εύτερη την 28η Φεβρουαρίου και την Τρίτη την 31η Μαΐου.
Το ύψος  των δόσεων θα διαµορφώνεται σύµφωνα µε τον  τύπο: U = 1/189.α.β.γ, όπου υ= το ύψος των δόσεων, 189 οι εργάσιµες ηµέρες του έτους, α= η προσφορά, β= ο αριθµός των φοιτώντων µαθητών στις ηµεροµηνίες που καταβάλλονται οι δόσεις, γ= οι εργάσιµες ηµέρες λειτουργίας του σχολείου µε
αντίστοιχη φοίτηση µαθητών για την περίοδο που καλύπτει η δόση. Ο αριθµός των φοιτώντων µαθητών (β) και οι εργάσιµες ηµέρες για την περίοδο που καλύπτει η δόση (γ) βεβαιώνονται κάθε φορά από το ιευθυντή του σχολείου. Στον αριθµό
αυτό προστίθεται και ο αριθµός των σπουδαστών των Π.Ε.Κ. και Ι.Ε.Κ. στην περίπτωση που συστεγάζονται σε σχολεία Α/θµιας και Β/θµιας Εκπαίδευσης και εξυπηρετούνται από το κυλικείο του σχολείου. Σε περίπτωση που στο σχολικό συγκρότηµα συστεγάζεται νηπιαγωγείο, ο αριθµός των φοιτώντων νηπίων δεν
συνυπολογίζεται στον καθορισµό του µισθώµατος.
Στα σχολεία της ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης για την περίοδο από την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων µέχρι τη λήξη τους θα καταβάλλεται το ήµισυ του µισθώµατος.
Τα µισθώµατα των σχολικών κυλικείων αποτελούν έσοδο της αρµόδιας Σχολικής Επιτροπής και εισπράττονται και διατίθενται κατά τις ισχύουσες οικείες διατάξεις.
Με απόφαση της αρµόδιας Σχολικής Επιτροπής του σχολείου συγκροτείται η Επιτροπή Ελέγχου λειτουργίας του σχολικού κυλικείου, η οποία αποτελείται από:    α) Το ιευθυντή του σχολείου ή το νόµιµο αναπληρωτή του.
β) Ένα µέλος του συλλόγου γονέων µε τον αναπληρωτή του.
γ) Ένα µέλος της Σχολικής Επιτροπής µε τον αναπληρωτή του.  δ) Ένα µέλος της Μαθητικής Κοινότητας µε τον αναπληρωτή του. ε) Έναν Εκπαιδευτικό του σχολείου µε τον αναπληρωτή του.
Πρόεδρος της παραπάνω Επιτροπής είναι ο ιευθυντής του σχολείου ή ο αναπληρωτής του, ο οποίος, καλεί τα µέλη σε συνεδρίαση για τη συζήτηση διαφόρων προβληµάτων λειτουργίας του κυλικείου. Για τις συνεδριάσεις τηρούνται σχετικά πρακτικά σε ειδικό βιβλίο πράξεων.
Έργο της Επιτροπής είναι ο έλεγχος της οµαλής λειτουργίας του κυλικείου, η διάθεση από αυτό των προβλεπόµενων και οριζόµενων ειδών από τις ισχύουσες διατάξεις, όπως αυτές κάθε φορά ισχύουν.
Στα σχολικά συγκροτήµατα ή σε σχολεία όπου έχουµε ένα κυλικείο, αλλά δύο ή περισσότερους συλλόγους γονέων, συλλόγους διδασκόντων κ.λπ. η επιτροπή Ελέγχου Λειτουργίας του σχολικού κυλικείου αποτελείται από:
α)  Ένα  ιευθυντή  σχολείου  του  συγκροτήµατος  ή  των  συστεγαζόµενων  στο
διδακτήριο σχολείων, ως πρόεδρο της Επιτροπής, µε τον αναπληρωτή του που επιλέγονται από τον Πρόεδρο της αρµόδιας Σχολικής Επιτροπής.
β) Ένα µέλος του συλλόγου γονέων µε τον αναπληρωτή του που τους προτείνουν
όλοι οι σύλλογοι των σχολικών µονάδων που συστεγάζονται στο συγκεκριµένο διδακτήριο.
γ) Ένα µέλος της Σχολικής Επιτροπής µε τον αναπληρωτή του που επιλέγονται από τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής.
δ) Ένα µέλος των µαθητικών κοινοτήτων µε τον αναπληρωτή του που θα προτείνονται από τις µαθητικές κοινότητες όλων των άλλων σχολείων του συγκροτήµατος ή των συστεγαζόµενων στο διδακτήριο σχολείων.
ε) Έναν εκπαιδευτικό µε τον αναπληρωτή του που θα προτείνονται από όλους τους συλλόγους διδασκόντων των άλλων σχολικών µονάδων.
Η Επιτροπή αυτή συγκροτείται µε απόφαση του Προέδρου της αρµόδιας Σχολικής Επιτροπής του συγκροτήµατος.
Κάθε παράβαση των όρων της παρούσας θα πιστοποιείται από τα µέλη της Επιτροπής Ελέγχου λειτουργίας του κυλικείου, η οποία µπορεί να εισηγείται στη σχολική Επιτροπή του σχολείου την καταγγελία της σύµβασης που έχει υπογραφεί, για  ουσιώδη  λόγο,  που  οφείλεται  στον  υπεύθυνο  ανάδοχο  του  κυλικείου.  Η
Σχολική Επιτροπή κρίνει εάν συντρέχει ή όχι λόγος καταγγελίας της σύµβασης και αποφασίζει αναλόγως, αφού προηγουµένως κληθεί να εκφράσει τις απόψεις του, ο εκµεταλλευτής του κυλικείου.
Στην περίπτωση πρόωρης λύσης της σύµβασης διενεργείται νέος διαγωνισµός και η νέα σύµβαση θα ισχύει µέχρι την 30η Ιουνίου «µετά τη συµπλήρωση των εννέα (09) ετών». Το µίσθωµα στον πρώτο χρόνο της σύµβασης αυτής θα είναι µειωµένο κατά το ποσό που αντιστοιχεί αναλογικά στο σύνολο των
ηµερών (εργάσιµων) του χρονικού διαστήµατος που µεσολάβησε από 1ης Ιουλίου,
µέχρι την υπογραφή της νέας σύµβασης.
Σε περίπτωση  µεταστέγασης  µέρους  του  σχολικού    συγκροτήµατος  µε
µείωση των µαθητών άνω του 20% δύναται ο µισθωτής του κυλικείου να ζητήσει από τη Σχολική Επιτροπή τη λύση της σύµβασης µε δίµηνη τουλάχιστον προειδοποίηση, οπότε δεν καταπίπτει η εγγύηση υπέρ της Σχολικής Επιτροπής.
Η σύµβαση υπογράφεται από τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής  και από
τον υποψήφιο που έχει συγκεντρώσει τα περισσότερα µόρια.
Η Σχολική Επιτροπή κατά το χρόνο της προκήρυξης υποχρεούται να έχει εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις καταλληλότητας του χώρου του κυλικείου, προκειµένου να εκδοθεί η απαραίτητη άδεια λειτουργίας από το ήµο σύµφωνα µε
τις κείµενες διατάξεις.
Όλοι οι παραπάνω όροι, που υποχρεωτικά θα περιλαµβάνονται στις σχετικές συµβάσεις, θεωρούνται και είναι ουσιώδεις, η δε παράβαση και ενός µόνο εξ αυτών
θα έχει σαν συνέπεια την καταγγελία της σύµβασης.
33. Οι υπ’ αριθµ. 4/355/2.6.1994 .Ε.Κ. 506/30.6.1994 τ.Β΄) κοινές υπουργικές αποφάσεις, υπ’ αριθµ. 4/425/ 24.6.1996 .Ε.Κ. 664/1.8.1996 τ.Β΄) και υπ’ αριθµ. 4/11927/3.2.2004 .Ε.Κ. 242/9.2.2004 τ.Β΄) καταργούνται. Οι
συµβάσεις που έχουν συνταχθεί µε τις ανωτέρω καταργούµενες αποφάσεις δεν θίγονται.
«οι συµβάσεις που έχουν καταρτιστεί ή έχουν παραταθεί και ισχύουν κατά
το χρόνο δηµοσίευσης της παρούσης απόφασης σύµφωνα µε τη αρ. 64321/4/16- 5-2008 κοινή υπουργική απόφαση όπως τροποποιήθηκε και ισχύει µε την αρ. 111526/4/10-9-2010, παραµένουν σε ισχύ».
«35. Τα είδη τροφίµων (µικρογεύµατα) που προβλέπονται στις περιπτώσεις (α) έως
και (δ) στον πίνακα 3 της παραγράφου 2 του άρθρου του Κεφαλαίου 1 της Αγορανοµικής ιάταξης 14/1989, όπως αντικαταστάθηκε µε το άρθρο 1 της Α4- 509/08 «Περί κατατάξεως στην αγορανοµική κατηγορία των διατιµηµένων ή ελεγχοµένου κέρδους και καθορισµού ανωτάτων τιµών για ορισµένα είδη, πού διατίθενται και προσφέρονται σε ορισµένους χώρους-σηµεία, όπου εξ αντικειµένου δεν µπορεί να λειτουργήσει ο υγιής ανταγωνισµός.» Απόφασης του Υφυπουργού Ανάπτυξης (ΦΕΚ 670 Β/16.4.2008), επιτρέπεται να διατίθενται στους µαθητές, στο πλαίσιο έργων που συγχρηµατοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταµείο, έπειτα από ειδική σύµβαση που συνάπτεται, κατόπιν διαπραγµάτευσης, µεταξύ δικαιούχων που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευµάτων, Πολιτισµού και Αθλητισµού, κατά προτεραιότητα, των εκµεταλλευτών κυλικείων που λειτουργούν στις οικείες σχολικές µονάδες µε βάση τις συµβάσεις µίσθωσης που έχουν συνάψει σύµφωνα µε τις διατάξεις της παρούσης. Ο τρόπος διάθεσης των µικρογευµάτων, η διαδικασία εκκαθάρισης και καταβολής του σχετικού τιµήµατος στους εκµεταλλευτές και κάθε άλλο τεχνικό ή διαδικαστικό ζήτηµα ή λεπτοµέρεια που αφορά τη διάθεση των µικρογευµάτων αποτελούν αντικείµενο της ειδικής σύµβασης.».
Ο εκµεταλλευτής κατά τη συµµετοχή του στο διαγωνισµό έχει επιθεωρήσει και έχει αποδεχθεί την υφιστάµενη κατάσταση του σχολικού κυλικείου.
τη σύσταση τριµελούς Επιτροπής Διενέργειας του διαγωνισµού ως κάτωθι:
Σγουρίδης Ιωάννης, Δ/ντης του ΓΕ.Λ Δοξάτου µε αναπληρωτή του τον Χαριτόπουλο Πέτρο Δ/ντη του Γυµνασίου Δοξάτου
Παπαδόπουλος Παρασκευάς, τακτικό µέλος του Δ.Σ της Ε.Σ.Ε.Δ µε αναπληρωτή του τον Τοκούτση Παντελεήµων µέλος του Δ.Σ
Αινίτου Κασσιανή Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεµόνων ΓΕΛ Δοξάτου µε αναπληρώτρια της την Αρσονιάδου Αναστασία µέλος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεµόνων.
Να χορηγηθεί σε κάθε ενδιαφερόµενο αντίγραφο των
α)υπ αρίθµ. 64321/Δ4/16-05-2008 Υπ. Απόφασης (Λειτουργία κυλικείων δηµοσίων
σχολείων) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήµερα
β) Υγ. Διάταξη Υ1γ/ Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 ΕΚ 2135Β/29.08.2013)
Κανόνες υγιεινής σχολικών κυλικείων, καντινών (σταθερών), χώρων εστίασης εντός των σχολείων και καθορισµός των προϊόντων που διατίθενται από αυτά εντός δηµοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης.
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθµό 19/2017
Για τον λόγο αυτό συνετάγη  η παρούσα και υπογράφεται ως έπεται :
Ο Πρόεδρος
Ο Γραµµατέας
Τα Μέλη
(υπογραφή)
(υπογραφή)
(υπογραφές)
Ακριβές απόσπασµα
Ο
Πρόεδρος της Σ.Ε Βµιας Εκ/σης
Δ.Δοξάτου
Παρασκευάς Μ. Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: