ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Καλαμπάκι, 6-2-2015
ΝΟΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ
Αριθμ. Πρωτ.: 115
ΔΗΜΟΣ ΔΟΞΑΤΟΥ
Ν.Π.Δ.Δ. ΔΗΜΟΥ ΔΟΞΑΤΟΥ
Ταχ.Δ/νση : ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ
ΔΗΜΟΥ ΔΟΞΑΤΟΥ
Τ.Κ. : 66031
ΚΑΛΑΜΠΑΚΙ
Πληρ.:
Πασχαλία Γουδεσίδου
Τηλ.: 2521352465
Fax : 2521352462
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ' αριθμ. ΣΟΧ 1/2015
για τη σύναψη ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
για τη σύναψη ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Το Ν.Π.Δ.Δ. Δήμου
Δοξάτου
Έχοντας υπόψη:
1.
Τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994 «Σύσταση ανεξάρτητης
αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης» (ΦΕΚ
28/τ.Α΄/3-4-1994), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
2.
Τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης
και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ
87/τ.Α΄/7-6-2010), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
3.
Τις διατάξεις του άρθρου ένατου του Ν. 4057/2012 «Πειθαρχικό Δίκαιο
Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων
Δημοσίου Δικαίου» (ΦΕΚ 54/τ.Α΄/14-3-2012).
4.
Τις διατάξεις του Ν.4250/2014 «Διοικητικές Απλουστεύσεις – Καταργήσεις,
Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημοσίου Τομέα – Τροποποίηση
Διατάξεων του Π.Δ. 318/1992 ΦΕΚ Α΄161 και λοιπές ρυθμίσεις» (ΦΕΚ
74/τ.Α΄/26-3-2014).
5.
Την υπ΄αριθμ.25/6-2-2014 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού
Προσώπου Δημοσίου Δικαίου Δήμου Δοξάτου με θέμα: «Προγραμματισμός προσλήψεων
έκτακτου έτους 2014».
6.
Το υπ΄αριθμ.3166/31-3-2014 έγγραφο της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης με θέμα: «Εισηγητική έκθεση για
πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στο ΝΠΔΔ του Δήμου
Δοξάτου Ν. Δράμας (η προκαλούμενη δαπάνη θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του
φορέα)».
7.
Την υπ΄αριθμ.ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.1/125/17478/11-8-2014 απόφαση της Επιτροπής του
άρθρου 2 παρ. 1 της αριθμ.33/2006 ΠΥΣ (ΦΕΚ 280/τ.A΄/28-12-2006), όπως ισχύει, σύμφωνα
με το υπ΄αριθ.15630/19-8-2014 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα
«Έγκριση πρόσληψης προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου
χρόνου».
8.
Την υπ΄αριθμ.128/25-8-2014 απόφαση του
Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου Δήμου Δοξάτου με
θέμα: «Έγκριση ορισμού ειδικοτήτων εποχιακού προσωπικού».
9.
Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Νομικού Προσώπου Δημοσίου
Δικαίου Δήμου Δοξάτου (ΦΕΚ
1409/τ.Β΄/10-6-2013).
10.
Την υπ΄αριθμ.83/2011 απόφαση του Δημοτικού
Συμβουλίου του Δήμου Δοξάτου (ΦΕΚ 994/τ.Β΄/26-5-2011) περί συγχώνευσης ΝΠΔΔ του Δήμου Δοξάτου και
σύσταση νέου ΝΠΔΔ, κατά
τις διατάξεις του Ν.3852/2010 με την επωνυμία
«ΝΠΔΔ ΔΗΜΟΥ ΔΟΞΑΤΟΥ» (ΦΕΚ
994/τ.Β΄/26-5-2011).
11.
Την υπ΄αριθμ.2044/22-12-2014 βεβαίωση της
Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Ν.Π.Δ.Δ. Δήμου Δοξάτου, για την ύπαρξη
των σχετικών πιστώσεων.
Ανακοινώνει
Την πρόσληψη, με
σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δύο (2) ατόμων
για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών του Ν.Π.Δ.Δ., που εδρεύει στο
Καλαμπάκι, και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και
διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα
απαιτούμενα (τυπικά και τυχόν πρόσθετα) προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β):
ΠΙΝΑΚΑΣ
Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ανά κωδικό θέσης)
|
|||||
Κωδικός
θέσης
|
Υπηρεσία
|
Έδρα
υπηρεσίας
|
Ειδικότητα
|
Διάρκεια
σύμβασης
|
Αριθμός
ατόμων
|
101
|
ΝΠΔΔ Δήμου
Δοξάτου
|
Δοξάτο
Ν. Δράμας
|
ΠΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
|
8 μήνες
|
1
|
102
|
ΝΠΔΔ Δήμου
Δοξάτου
|
Καλαμπάκι
Ν. Δράμας
|
ΤΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
|
8 μήνες
|
1
|
ΠΙΝΑΚΑΣ
Β: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ανά κωδικό θέσης)
|
|
Κωδικός
θέσης
|
Τίτλος
σπουδών
και
λοιπά
απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα
|
101
|
ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
α) Πτυχίο ή δίπλωμα Κοινωνικής
Εργασίας ή Κοινωνικής Διοίκησης με κατεύθυνση Κοινωνικής Εργασίας ΑΕΙ ή το
ομώνυμο πτυχίο ή δίπλωμα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) ΑΕΙ ή
Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (ΠΣΕ) ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σχολών
της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας.
β)
Άδεια άσκησης επαγγέλματος Κοινωνικής Εργασίας ή Κοινωνικού Λειτουργού
ή Βεβαίωση που εκδίδεται από αρμόδια Διοικητική Αρχή ότι πληροί όλες
τις νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκηση του επαγγέλματος Κοινωνικής Εργασίας
ή Κοινωνικού Λειτουργού ή Κοινωνικής Εργασίας (ΠΕ).
|
102
|
ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
α) Πτυχίο ή δίπλωμα Τμήματος
Κοινωνικής Εργασίας ΤΕΙ ή το ομώνυμο πτυχίο ή δίπλωμα Προγραμμάτων Σπουδών
Επιλογής (ΠΣΕ) ΤΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σχολών της ημεδαπής ή
αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας, ή το ομώνυμο ή αντίστοιχο κατά ειδικότητα
πτυχίο ΚΑΤΕΕ ή ισότιμος τίτλος της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης
ειδικότητας.
β)
Άδεια άσκησης επαγγέλματος Κοινωνικής Εργασίας ή Κοινωνικού Λειτουργού
ή Βεβαίωση που εκδίδεται από αρμόδια Διοικητική Αρχή ότι πληροί όλες
τις νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκηση του επαγγέλματος Κοινωνικού
Λειτουργού ή Κοινωνικής Εργασίας.
|
Οι υποψήφιοι όλων των
ειδικοτήτων πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 65 ετών.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
Η σειρά κατάταξης μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με
βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
1. ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (200 μονάδες για 4 μήνες ανεργίας και 75 μονάδες ανά
μήνα ανεργίας άνω των 4 μηνών, με ανώτατο όριο τους 12 μήνες)
μήνες
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12 και άνω
|
μονάδες
|
0
|
0
|
0
|
200
|
275
|
350
|
425
|
500
|
575
|
650
|
725
|
800
|
2. ή 3. ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ Η΄ ΤΕΚΝΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (50 μονάδες για κάθε τέκνο)
αριθμός τέκνων
|
3*
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
….
|
μονάδες
|
150
|
200
|
250
|
300
|
350
|
400
|
450
|
500
|
550
|
600
|
….
|
*αφορά
μόνο τις ειδικές περιπτώσεις πολυτεκνίας με τρία (3)
τέκνα
4. ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (30 μονάδες για καθένα
από τα δύο πρώτα τέκνα και 50 μονάδες για το τρίτο)
αριθμός τέκνων
|
1
|
2
|
3
|
μονάδες
|
30
|
60
|
110
|
5. ή 6. ΓΟΝΕΑΣ Η΄ ΤΕΚΝΟ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗΣ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (50 μονάδες για κάθε τέκνο)
αριθμός τέκνων
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
….
|
μονάδες
|
50
|
100
|
150
|
200
|
250
|
….
|
7. ΒΑΘΜΟΣ
ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ (για ΠΕ και ΤΕ οι μονάδες
του βασικού τίτλου με 2 δεκαδικά ψηφία πολλαπλασιάζονται με το 40, ενώ για ΔΕ
με το 20)
κατηγορίες ΠΕ & ΤΕ
|
5
|
…
|
5,5
|
…
|
6
|
…
|
6,5
|
…
|
7
|
…
|
7,5
|
…
|
8
|
…
|
8,5
|
…
|
9
|
…
|
9,5
|
…
|
10
|
κατηγορία ΔΕ
|
10
|
…
|
11
|
…
|
12
|
…
|
13
|
…
|
14
|
…
|
15
|
…
|
16
|
…
|
17
|
…
|
18
|
…
|
19
|
…
|
20
|
μονάδες
|
200
|
…
|
220
|
…
|
240
|
…
|
260
|
…
|
280
|
…
|
300
|
…
|
320
|
…
|
340
|
…
|
360
|
…
|
380
|
…
|
400
|
8. ΕΜΠΕΙΡΙΑ (7 μονάδες
ανά μήνα εμπειρίας και έως 60 μήνες)
μήνες εμπειρίας
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
…
|
57
|
58
|
59
|
60 και άνω
|
μονάδες
|
7
|
14
|
21
|
28
|
35
|
42
|
49
|
56
|
63
|
70
|
77
|
84
|
91
|
98
|
…
|
399
|
406
|
413
|
420
|
ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ
Για τις θέσεις με κωδικό 101 και 102
προτάσσονται των λοιπών υποψηφίων, ανεξάρτητα από το σύνολο των μονάδων που
συγκεντρώνουν, οι μόνιμοι κάτοικοι όλων των Δήμων του Νομού Δράμας.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΕ ΚΑΙ ΤΕ
Ως βαθμολογούμενη εμπειρία για τους παρακάτω
κωδικούς θέσεων νοείται η απασχόληση με σχέση εργασίας ή σύμβαση έργου στο
δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή άσκηση επαγγέλματος σε καθήκοντα ή έργα συναφή
με το αντικείμενο της προς πλήρωση θέσης.
|
|
ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΕΩΝ
|
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ
|
101 , 102
|
Η
εμπειρία λαμβάνεται υπόψη μετά την απόκτηση της
ζητούμενης, από την παρούσα ανακοίνωση
άδειας άσκησης επαγγέλματος Κοινωνικού Λειτουργού ή Κοινωνικής Εργασίας ή
Βεβαίωσης πλήρωσης των νομίμων προϋποθέσεων για την άσκηση του επαγγέλματος
Κοινωνικού Λειτουργού (βλ. προσόντα).
Για την
απόδειξη της εμπειρίας αυτής βλ. δικαιολογητικά περίπτωση Α(1) ή
Ειδικές περιπτώσεις απόδειξης εμπειρίας του Παραρτήματος ανακοινώσεων
Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) - ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ., στοιχείο 16. Πιστοποιητικά
απόδειξης εμπειρίας.
|
Οι τρόποι υπολογισμού της εμπειρίας για όλες τις
ειδικότητες περιγράφονται αναλυτικά στο «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων
εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» (βλ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ I., ενότητα Ε., υποενότητα «ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ»).
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι υποψήφιοι για την απόδειξη των ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους
οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα
απαιτούμενα από την παρούσα ανακοίνωση και το «Παράρτημα ανακοινώσεων
Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» δικαιολογητικά, σύμφωνα με τα
οριζόμενα στην ενότητα «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ» του
Κεφαλαίου ΙΙ του ανωτέρω Παραρτήματος.
Κατά
τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στο «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας
Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)».
ΠΡΟΣΟΧΗ
: Μετά την τελευταία αναμόρφωση του Παραρτήματος ΣΟΧ επισημαίνεται
τροποποίηση σχετικά με τον ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΤΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΗΣ
ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Δημοσίευση της ανακοίνωσης
Περίληψη της
παρούσας ανακοίνωσης, η οποία πρέπει να περιέχει υποχρεωτικά τα όρια ηλικίας
και όλα τα στοιχεία του άρθρου 21 παρ. 8 του Ν. 2190/1994 (όπως ισχύει), να
δημοσιευθεί σε δύο (2) ημερήσιες ή εβδομαδιαίες τοπικές εφημερίδες του νομού,
εφόσον εκδίδονται. Σε περίπτωση που εκδίδεται μία εφημερίδα (ημερήσια ή
εβδομαδιαία) η δημοσίευση θα γίνει στην εφημερίδα αυτή δύο (2) φορές.
Ανάρτηση ολόκληρης
της ανακοίνωσης [μαζί με το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας
Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «23-01-2015» να γίνει στο
κατάστημα της υπηρεσίας μας και στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού
καταστήματος του δήμου στον οποίο εδρεύει η υπηρεσία. Θα συνταχθεί και σχετικό
πρακτικό ανάρτησης στο φορέα (σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 9 του
Ν. 2190/1994 όπως ισχύει), το οποίο θα αποσταλεί αυθημερόν
στο ΑΣΕΠ στο fax: 210 6467728 ή 213
1319188.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι
ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.3 και να την
υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς
πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια
αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της
υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Δημαρχείο Δήμου Δοξάτου, Κανάρη και
Νεροφράκτη γωνία, απευθύνοντάς την στο Ν.Π.Δ.Δ. Δήμου Δοξάτου, υπόψιν κας
Πασχαλίας Γουδεσίδου (τηλ. επικοινωνίας: 2521352465, 2521352462). Στην
περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων
κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά
την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.
Κάθε
υποψήφιος δικαιούται να υποβάλει μία μόνο αίτηση και για θέσεις μίας
μόνο κατηγορίας προσωπικού (ΠΕ ή ΤΕ). Η σώρευση θέσεων διαφορετικών
κατηγοριών προσωπικού σε μία ή περισσότερες αιτήσεις συνεπάγεται αυτοδικαίως σε
κάθε περίπτωση ακύρωση όλων των αιτήσεων και αποκλεισμό του
υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία.
Η
προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από
την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες
ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της υπηρεσίας μας και στο χώρο ανακοινώσεων
του δημοτικού καταστήματος, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της
δημοσίευσης στις εφημερίδες. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση
ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν
αυτή είναι, κατά νόμο, εξαιρετέα (δημόσια αργία) ή μη εργάσιμη, τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την
επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι
υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων: α) στην
υπηρεσία μας στην ανωτέρω διεύθυνση· β) στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική
σελίδα τη διαδρομή: Έντυπα αιτήσεων à Διαγωνισμών Φορέων à Εποχικού (ΣΟΧ)·
γ) στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αλλά και στην
ηλεκτρονική τους διεύθυνση (www.kep.gov.gr), απ' όπου μέσω της διαδρομής: Σύνδεσμοι à Ανεξάρτητες και άλλες αρχές à ΑΣΕΠ θα
οδηγηθούν στην κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ και από εκεί θα
έχουν πρόσβαση στα έντυπα μέσω της διαδρομής: Έντυπα αιτήσεων à Διαγωνισμών Φορέων à Εποχικού (ΣΟΧ).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Κατάταξη
υποψηφίων
Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί
τις αιτήσεις των υποψηφίων, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων του νόμου (όπως
αναλυτικά αναφέρονται στο Παράρτημα της ανακοίνωσης). Η κατάταξη των
υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για την πρόσληψη
με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, γίνεται κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη συνολική
βαθμολογία που συγκεντρώνουν από τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης (χρόνος
ανεργίας, πολυτεκνική ιδιότητα, αριθμός ανήλικων τέκνων, μονογονεϊκή ιδιότητα,
βαθμός τίτλου σπουδών, εμπειρία).
Στην περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων στη
συνολική βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο
πρώτο βαθμολογούμενο κριτήριο (χρόνος ανεργίας) και, αν αυτές
συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο κριτήριο (αριθμός
τέκνων πολύτεκνης οικογένειας) και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα τα
κριτήρια, η σειρά μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Το κώλυμα της 24μηνης απασχόλησης (άρθρο 6 παρ. 1 του Π.Δ. 164/2004)
δεν υφίσταται στην περίπτωση νομικού προσώπου ΟΤΑ α΄ βαθμού, το οποίο σύμφωνα
με τις διατάξεις του ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα «Καλλικράτης») συστάθηκε από τη
συγχώνευση δύο ή περισσοτέρων νομικών προσώπων, όπως εν προκειμένω.
Το ανωτέρω κώλυμα θα υφίσταται στην περίπτωση συμπλήρωσης απασχόλησης
24 μηνών (μετά την 1.1.2011) στο νέο νομικό πρόσωπο μετά τη σύστασή του.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τις θέσεις με κωδικό 101
και 102 προτάσσονται των λοιπών υποψηφίων, ανεξάρτητα από το σύνολο
των μονάδων που συγκεντρώνουν, οι μόνιμοι κάτοικοι όλων των Δήμων του
Νομού Δράμας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΤΕΤΑΡΤΟ: Ανάρτηση πινάκων και υποβολή ενστάσεων
Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας θα
αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε είκοσι (20) ημέρες από τη λήξη της
προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των
υποψηφίων στο κατάστημα των γραφείων μας, τους οποίους πρέπει να αποστείλει
άμεσα για έλεγχο στο ΑΣΕΠ, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό
πρακτικό ανάρτησης (σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 11 του Ν. 2190/1994
όπως ισχύει) το οποίο θα υπογραφεί από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας. Το
πρακτικό αυτό θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ στο fax: 210 6467728 ή 213 1319188.
Κατά των πινάκων αυτών επιτρέπεται στους
ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκα
(10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) η οποία αρχίζει από την
επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η ένσταση κατατίθεται ή αποστέλλεται
με συστημένη επιστολή απευθείας στο ΑΣΕΠ Αποκεντρωμένο Τμήμα
Θεσσαλονίκης (Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής 65, κτίριο ZEDA. ΤΚ 57001 Θέρμη) και, για να εξεταστεί, πρέπει να
συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου πενήντα ευρώ (50 €) που
εκδίδεται από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.). Σε περίπτωση που η
υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον
ενιστάμενο.
Η υπηρεσία οφείλει να αποστείλει στο ΑΣΕΠ εντός τριών
(3) εργάσιμων ημερών φωτοαντίγραφα των αιτήσεων και των δικαιολογητικών των
υποψηφίων που έχουν υποβάλει ένσταση κατά των πινάκων κατάταξης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΠΕΜΠΤΟ: Πρόσληψη
Η υπηρεσία προσλαμβάνει το προσωπικό με σύμβαση
εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου αμέσως μετά την κατάρτιση
των πινάκων κατάταξης των υποψηφίων. Τυχόν αναμόρφωση των πινάκων βάσει
αυτεπάγγελτου ή κατ΄ ένσταση ελέγχου του ΑΣΕΠ που συνεπάγεται ανακατάταξη των
υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από το φορέα, ενώ απολύονται οι
υποψήφιοι που δεν δικαιούνται πρόσληψης βάσει της νέας κατάταξης. Οι
απολυόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για την απασχόλησή τους έως
την ημέρα της απόλυσης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση από την αιτία αυτή.
Προσληφθέντες οι οποίοι αποχωρούν πριν από τη λήξη
της σύμβασής τους, αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και
διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε
αυτόν.
Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται
είτε κατόπιν αναμόρφωσης των πινάκων από το ΑΣΕΠ είτε λόγω αντικατάστασης
αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά
περίπτωση, χρονικό διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης
διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.
Υποψήφιοι που επιλέγονται για πρόσληψη, προκειμένου
να ελεγχθεί, εκ νέου, το κώλυμα της οκτάμηνης απασχόλησης, πρέπει κατά την ημέρα ανάληψης των
καθηκόντων τους να υποβάλουν στο φορέα υπεύθυνη δήλωση κατά το άρθρο 8 του ν.1599/1986 στην οποία να δηλώνουν
ότι από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής
τους στη διαδικασία έως και την
ημερομηνία πρόσληψης δεν έχουν απασχοληθεί ή έχουν
απασχοληθεί (δηλώνεται το χρονικό διάστημα και ο φορέας απασχόλησης) με σύμβαση εργασίας
ορισμένου χρόνου για την αντιμετώπιση εποχιακών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων
αναγκών σε φορέα του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου
τομέα του άρθρου 1 παρ. 1 του ν.3812/2009.
Σε περίπτωση μη υποβολής της ανωτέρω υπεύθυνης δήλωσης, η σχετική απόφαση
πρόσληψης ανακαλείται. Εάν η δήλωση είναι ψευδής ή ανακριβής, η σύμβαση
εργασίας είναι αυτοδικαίως άκυρη και η πρόσληψη ανακαλείται υποχρεωτικά. Στις
ανωτέρω περιπτώσεις, οι επιλεγέντες ή προσληφθέντες υποψήφιοι αντικαθίστανται
με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας
ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ της παρούσας
ανακοίνωσης αποτελεί και το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας
Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «23-01-2015», το οποίο
περιλαμβάνει: i) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης
δήλωσης με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.3,
σε συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα
κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές
ρυθμίσεις· και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη
συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν
πρόσβαση στο Παράρτημα αυτό, μέσω του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα
μέσω της ίδιας διαδρομής που ακολουθείται και για την αναζήτηση του εντύπου της
αίτησης δηλαδή: Κεντρική σελίδα à Έντυπα αιτήσεων à Διαγωνισμών φορέων à Εποχικού (ΣΟΧ).
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Δ.Σ.
ΤΟΥ
Ν.Π.Δ.Δ. ΔΗΜΟΥ ΔΟΞΑΤΟΥ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΟΥΛΙΣΤΑΝΟΣ
ΣΟΧ ....... / .............
|
ΑΙΤΗΣΗ
– ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
για πρόσληψη σε υπηρεσίες
ή σε νομικά πρόσωπα του Δημοσίου ή σε ΟΤΑ ή σε νομικά πρόσωπα των OTA με
ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
(άρθρο 21 του Ν. 2190/1994)
|
...................................
|
||
Αριθ. ανακοίνωσης
[συμπληρώνεται
από τον υποψήφιο] |
Αριθ. πρωτ/λου αίτησης
[συμπληρώνεται
από το φορέα πρόσληψης] |
[για
τη συμπλήρωση της αίτησης, ανατρέξτε στο Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας
Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) στην ιστοσελίδα: www.asep.gr]
Α. ΦΟΡΕΑΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ [συμπληρώστε με κεφαλαία γράμματα την επωνυμία του φορέα στον οποίο απευθύνετε την αίτηση]
|
Β. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
[συμπληρώστε κατάλληλα (με
κεφαλαία γράμματα, αριθμούς ή το σημείο Χ) τα ατομικά σας
στοιχεία]
|
||||||||||||||||||||||||||||
1. Επώνυμο:
|
2. Όνομα:
|
3. Όν. πατέρα:
|
||||||||||||||||||||||||||
4.
Όν. μητέρας:
|
5. Ημ/νία γέννησης:
|
/
|
/
|
6. Φύλο:
|
Α
|
Γ
|
||||||||||||||||||||||
7. Α.Δ.Τ.:
|
8. ΑΜΚΑ:
|
9. Τόπος κατοικίας:
|
||||||||||||||||||||||||||
10. Οδός:
|
11. Αριθ.:
|
12. Τ.Κ.:
|
||||||||||||||||||||||||||
13. Τηλέφωνο (με κωδικό):
|
14. Κινητό:
|
15. e-mail:
|
||||||||||||||||||||||||||
Γ. ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ [για τις ειδικότητες κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ καταγράψτε την ονομασία του τίτλου σπουδών σας (στήλη α.), το βαθμό του τίτλου αυτού
είτε στη στήλη β. είτε στη στήλη γ., ανάλογα με το αν ο βαθμός είναι σε μορφή δεκαδική (π.χ., 7,54) ή κλασματική
(π.χ., 18 7/10), και το έτος κτήσης του (στήλη δ.)· για τις ειδικότητες
κατηγορίας ΥΕ συμπληρώστε μόνο τη στήλη α. εφόσον απαιτείται συγκεκριμένος τίτλος σπουδών από την ανακοίνωση]
|
|||||||
α/α
|
α.
ονομασία
τίτλου
|
β. βαθμός τίτλου
(σε δεκαδική
μορφή)
|
γ. βαθμός τίτλου
(σε κλασματική
μορφή)
|
δ. έτος
κτήσης |
|||
ακέραιος
|
δεκαδικός
|
ακέραιος
|
αριθμητ.
|
παρονομ.
|
|||
1.
|
|||||||
2.
|
Δ. ΛΟΙΠΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ (τυπικά & τυχόν
πρόσθετα) ΠΡΟΣΟΝΤΑ [συμπληρώστε μόνο εφόσον για την επιδιωκόμενη ή τις
επιδιωκόμενες θέσεις απαιτούνται από την ανακοίνωση και άλλα προσόντα πέρα
από τον τίτλο σπουδών (π.χ., άδεια άσκησης επαγγέλματος, γνώση ξένης γλώσσας,
χειρισμός Η/Υ)]
|
|
1. ......................................................................
|
4. ......................................................................
|
2. ......................................................................
|
5. ......................................................................
|
3. ......................................................................
|
6. ......................................................................
|
Ε. ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ [δηλώστε ποιες από τις θέσεις εποχικού προσωπικού της ανακοίνωσης
επιδιώκετε κατά σειρά προτίμησης (πεδίο α.) και καταγράψτε για καθεμία από τις προτιμήσεις σας, σύμφωνα με όσα
ορίζονται στην ανακοίνωση, αν διαθέτετε εντοπιότητα (πεδίο β.), αν κατέχετε τα κύρια
προσόντα επιλογής ή τυχόν επικουρικά και σε ποιο βαθμό επικουρίας (πεδίο γ.) καθώς και
πόσους μήνες εμπειρίας διαθέτετε (πεδίο δ.)]
|
||||||
(*) ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ:
|
1η επιλογή
|
2η επιλογή
|
3η επιλογή
|
4η επιλογή
|
5η επιλογή
|
|
α.
|
Κωδικός θέσης [αναγράψτε για κάθε προτίμησή σας
τον αντίστοιχο κωδικό θέσης από την ανακοίνωση] |
|||||
β.
|
Εντοπιότητα (**) [αναγράψτε 1 εφόσον η αντίστοιχη προτίμησή σας αφορά
θέση υπηρεσίας που βρίσκεται σε περιοχή για την οποία προβλέπεται από την
ανακοίνωση πρόταξη των μόνιμων κατοίκων]
|
|||||
γ.
|
Κύρια ή επικουρικά προσόντα [αναγράψτε 1 (αν κατέχετε τα κύρια
προσόντα) ή Α ή Β ή Γ κτλ. (για τον
αντίστοιχο βαθμό επικουρίας)]
|
|||||
δ.
|
Εμπειρία [αναγράψτε τον αριθμό μηνών εμπειρίας που
διαθέτετε για καθεμία από τις προτιμήσεις σας]
|
(*) Σημείωση: Εφόσον επιθυμείτε να
δηλώσετε παραπάνω από πέντε (5) κωδικούς θέσεων, χρησιμοποιήστε νέο
έντυπο ΣΟΧ.3.
(**) Σημείωση: Εφόσον ανακοινώνονται θέσεις σε περιοχές των οποίων οι μόνιμοι κάτοικοι
προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, οι περιοχές αυτές αναφέρονται ρητά στην
ενότητα «ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ» της οικείας ανακοίνωσης.
ΣΤ. ΛΟΙΠΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ [συμπληρώστε με αριθμούς τα παρακάτω έξι πεδία (α. έως και στ.) εφόσον αποδεικνύετε
κάποιο ή κάποια από τα αντίστοιχα κριτήρια, τα οποία μαζί με το κριτήριο
του βαθμού του τίτλου σπουδών (βλ. Γ.β. ή/και Γ.γ.) και το κριτήριο της εμπειρίας (βλ. Ε.δ.) θα διαμορφώσουν τη συνολική σας βαθμολογία στον πίνακα κατάταξης·
περαιτέρω επεξηγήσεις για τα βαθμολογούμενα κριτήρια (π.χ., με πόσες μονάδες
βαθμολογείται καθένα από αυτά, ποιοι συνδυασμοί κριτηρίων δεν βαθμολογούνται
αθροιστικά κ.ά.) περιέχονται στο Παράρτημα]
|
|||||||||||
α.
|
Χρόνος ανεργίας
[αριθμ.
μηνών]
|
δ.
|
Ανήλικα τέκνα
[αριθμ. ανήλικων τέκνων του
υποψηφίου]
|
||||||||
β.
|
Πολύτεκνος
[αριθμ. τέκνων του πολύτεκνου
υποψηφίου]
|
ε.
|
Γονέας μονογονεϊκής οικογένειας
[αριθμ. τέκνων του μονογονέα
υποψηφίου]
|
||||||||
Δεν
έχει προσληφθεί κατά το τρέχον ημερολογιακό έτος στον ίδιο φορέα άλλο μέλος
της ίδιας οικογένειας κάνοντας χρήση της πολυτεκνικής ιδιότητας
|
Δεν
έχει προσληφθεί κατά το τρέχον ημερολογιακό έτος στον ίδιο φορέα άλλο μέλος
της ίδιας οικογένειας κάνοντας χρήση της μονογονεϊκής ιδιότητας
|
||||||||||
γ.
|
Τέκνο πολύτεκνης
οικογένειας
[αριθμ.
αδελφών του υποψηφίου μαζί με τον ίδιο]
|
στ.
|
Τέκνο μονογονεϊκής οικογένειας
[αριθμ. αδελφών του υποψηφίου μαζί με
τον ίδιο]
|
||||||||
Δεν
έχει προσληφθεί κατά το τρέχον ημερολογιακό έτος στον ίδιο φορέα άλλο μέλος
της ίδιας οικογένειας κάνοντας χρήση της πολυτεκνικής ιδιότητας
|
Δεν
έχει προσληφθεί κατά το τρέχον ημερολογιακό έτος στον ίδιο φορέα άλλο μέλος
της ίδιας οικογένειας κάνοντας χρήση της μονογονεϊκής ιδιότητας
|
||||||||||
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΥΝΗΜΜΕΝΩΝ
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
|
||||||
[αριθμήστε σε εμφανές σημείο καθένα
από τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά και τα υπόλοιπα έγγραφα που
επισυνάπτετε
για την υποστήριξη της υποψηφιότητάς σας και καταγράψτε τα εδώ, ακολουθώντας την ίδια σειρά αρίθμησης] |
||||||
1.
|
....................................................................................
|
10.
|
.....................................................................................
|
|||
2.
|
....................................................................................
|
11.
|
.....................................................................................
|
|||
3.
|
....................................................................................
|
12.
|
.....................................................................................
|
|||
4.
|
....................................................................................
|
13.
|
.....................................................................................
|
|||
5.
|
....................................................................................
|
14.
|
.....................................................................................
|
|||
6.
|
....................................................................................
|
[συμπληρώνεται από το φορέα πρόσληψης]
|
||||
7.
|
....................................................................................
|
|||||
8.
|
....................................................................................
|
|||||
9.
|
....................................................................................
|
|||||
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
|
||||||
Η ακρίβεια των
στοιχείων που αναφέρονται σε αυτή την αίτηση-δήλωση μπορεί να ελεγχθεί με
βάση το αρχείο άλλων υπηρεσιών
(άρθρο 8 παρ. 4 Ν. 1599/1986) |
||||||
Με ατομική
μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του
άρθρ. 22 του Ν. 1599/1986, δηλαδή: «Όποιος εν γνώσει του δηλώνει ψευδή
γεγονότα ή αρνείται ή αποκρύπτει τα αληθινά με έγγραφη υπεύθυνη δήλωση
του άρθρου 8 τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών. Επίσης εάν ο υπαίτιος
αυτών των πράξεων σκόπευε να προσπορίσει στον εαυτόν του ή σε άλλον
περιουσιακό όφελος βλάπτοντας τρίτον ή σκόπευε να βλάψει άλλον, τιμωρείται με
κάθειρξη μέχρι 10 ετών», δηλώνω ότι:
1. Όλα τα στοιχεία
της αίτησής μου είναι ακριβή και αληθή
και κατέχω όλα τα απαιτούμενα προσόντα
για κάθε επιδιωκόμενο κωδικό θέσης, όπως αυτά αναφέρονται στην ανακοίνωση και
αναγράφονται στην παρούσα αίτηση. Σε περίπτωση ανακρίβειας γνωρίζω ότι θα έχω
τις συνέπειες που προβλέπονται από τις διατάξεις του Ν. 1599/1986.
2. Έχω δικαίωμα συμμετοχής στη
διαδικασία επιλογής καθότι δεν έχω (με την επιφύλαξη της επόμενης
παραγράφου) κώλυμα κατά το άρθρο 8 του Υπαλληλικού Κώδικα,
σύμφωνα με το οποίο δεν μπορεί να επιλεγεί όποιος: α) έχει καταδικαστεί για κακούργημα και σε οποιαδήποτε ποινή για κλοπή,
υπεξαίρεση (κοινή και στην υπηρεσία), απάτη, εκβίαση, πλαστογραφία, απιστία
δικηγόρου, δωροδοκία, καταπίεση, απιστία περί την υπηρεσία, παράβαση
καθήκοντος καθ' υποτροπή, συκοφαντική δυσφήμιση, καθώς και για οποιοδήποτε
έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας ή οικονομικής εκμετάλλευσης της
γενετήσιας ζωής· β) είναι υπόδικος και έχει παραπεμφθεί με
τελεσίδικο βούλευμα για κακούργημα ή για πλημμέλημα της προηγούμενης
περίπτωσης, έστω και αν το αδίκημα παραγράφηκε· γ) έχει, λόγω καταδίκης, στερηθεί τα πολιτικά του δικαιώματα
και για όσο χρόνο διαρκεί η στέρηση αυτή· δ) τελεί υπό δικαστική
συμπαράσταση.
3. Σε
περίπτωση ύπαρξης του κωλύματος της παραπάνω παραγράφου και προκειμένου για
θέσεις βοηθητικού ή ανειδίκευτου προσωπικού, εξαιρούμαι από το κώλυμα επειδή έχω εκτίσει την ποινή μου ή επειδή έχουν αρθεί τα
μέτρα ασφαλείας που μου έχουν επιβληθεί ή επειδή έχω απολυθεί υπό όρους
(άρθρ. 4 παρ. 6 Ν. 2207/1994).
|
||||||
Ημερομηνία:
...........................
|
Ο/Η υποψήφι....
|
|||||
Ονοματεπώνυμο: ......................................
|
[υπογραφή]
|
|||||
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου