Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Συμβουλές για την προστασία λουομένων στην θάλασσα!

ΠΡΟΣΕΧΩ  ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ...
ΠΡΟΣΕΧΩ ΝΑ:
- Μην απομακρύνομαι κολυμπώντας απο την ακτή, όταν μάλιστα δεν ξέρω καλό κολύμπι.
- Μην κολυμπάω στα ανοικτά, εκεί όπου περνάνε βάρκες ή ταχύπλοα.
- Μην ξεχνιέμαι πολλές ώρες στον ήλιο, χωρίς τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
- Μην κολυμπάω εάν δεν εχουν περάσει 3-4 ωρες από το φαγητό.
- Μην κολυμπάω έξω από τις σημαδούρες που υπάρχουν κατά μήκος της ακτής.
– Καλό είναι να κολυμπάς με παρέα.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΤΙ:
- Η κολύμβηση σε περιοχές όπου υπάρχουν πινακίδες που προειδοποιούν ότι η θάλασσα είναι μολυσμένη, μπορεί να προκαλέσει σοβαρές ασθένειες τόσο στο δέρμα μου όσο και στον οργανισμό μου. 
- Έαν πάθω "κράμπα" ενώ κολυμπάω, χαλαρώνω το μέρος του σωμάτος που "πιάστηκε" και με αργές κινήσεις κινούμαι προς την ακτή.
- Η κολύμβηση είναι επικίνδυνη όταν υπάρχουν ισχυρά θαλάσσια ρεύματα ή φυσάει δυνατά, ή έχει μέγαλα κύματα.
- Εάν αισθανθώ κούραση ενώ κολυμπάω, μένω στην επιφάνεια σε οριζόντια θέση και συνεχίζω ήρεμα το κολύμπι όταν ξεκουραστώ.
- Δεν πρέπει να κολυμπάω όταν δεν αισθάνομαι καλά ή είμαι κουρασμένος.
ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ:
- Δεν ρίχνω σκουπίδια σε θάλασσες και ακτές
- Δεν παίζω επικίνδυνα παιχνίδια στη θάλασσα που μπορεί να τραυματίσουν εμένα ή το φίλο μου.
- Ενημερώνω γρήγορα το ναυαγοσώστη για οτιδήποτε βλέπω ότι μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή άλλου
- Ελέγχω ότι ο βυθός που θα κάνω βουτιές δεν έχει βράχια ή άλλα επικίνδυνα αντικείμενα
- Φοράω γυαλιά ηλίου, καπέλο και αντηλιακό για να προστατευτώ από τον ήλιο
ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ...
- Ποτέ δεν αφήνω το παιδί μου χωρίς επίβλεψη μέσα ή κοντα στο νερό
- Ποτέ δεν θεωρώ ότι "μπρατσάκια", φουσκωτές κουλούρες κ.λ.π υποκαθιστούν την υποχρέωση μου να επιβλέπω το παιδί μου
- Διδάσκω το παιδί μου ότι δεν πρέπει ποτέ να κολυμπά μόνο του
- Παίζω μαζί του στα ρηχά, μέχρι να εξοικειωθεί  με το νερό
- Ποτέ δεν αναγκάζω το παιδί μου να μπει στο νερό, αν φοβάται
- Εάν το παιδί μου δεν ξέρει καλό κολύμπι, ποτέ δεν το αφήνω να κολυμπήσει χωρίς σωσίβιο, κουλούρα ή μπρατσάκια



Δεν υπάρχουν σχόλια: